Wij zijn de Nederlandse Diabetes Federatie, de koepel van het diabetesveld. Een alliantie van 39 partijen die zich met elkaar sterk maken voor persoonsgerichte diabeteszorg en preventie, die van hoge kwaliteit is en blijft en toegankelijk voor iedereen.

Daarvoor zijn we actief op tal van fronten, in intensief contact met een groot netwerk van stakeholders. Het bureau in Amersfoort, met een klein team van gecommitteerde medewerkers, is spil in het web. We zijn op zoek naar een collega die zich met positieve energie wil inzetten voor de NDF Kwaliteitsagenda in de functie van

Beleidsmedewerker

Als beleidsmedewerker bij de NDF ben je breed inzetbaar, in veelal complexe trajecten; zowel projecten als structurele activiteiten. Je organiseert als ervaren netwerkbouwer de samenwerking die daarvoor nodig is, met leden en overige stakeholders. Je bent een teamspeler, inhoudelijk gedreven, omgevingssensitief en resultaatgericht. Altijd werkend vanuit het idee dat we samen het verschil willen maken voor alle mensen met diabetes. Beleidservaring en netwerk in (diabetes)zorg en preventie is daarbij uiteraard een voordeel.

Jouw beleidsterreinen voor dit moment zijn onder andere de Rondetafel Diabeteszorg, met bijzondere aandacht voor de nog nieuwe expert-werkgroep Leefstijlinterventies en het NDF Programma Diabeteshulpmiddelen waarin veel aandacht uitgaat naar innovatieve hightech systemen.

Wij zoeken iemand voor minimaal 32 uur per week. Afhankelijk van ervaring is het fulltime salaris tussen € 3.850 en € 4.600. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je jezelf blijft ontwikkelen en zijn er interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.

We hebben bij de NDF het hybride werken omarmd. Je werkt dus deels thuis en deels op kantoor in het Huis van de Gezondheid aan het Stationsplein in Amersfoort.

Lijkt je dit een interessante functie en werkomgeving? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Je vraag of sollicitatiebrief kun je sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Op maandag, dinsdag of donderdag kun je eventueel telefonisch contact opnemen met onze directeur Marja van Strien, telefoonnummer 0654367866. We kijken uit naar je reactie, uiterlijk 28 oktober

www.diabetesfederatie.nl